Teeme Sind Googles nähtavaks

Leia endale kliente vähese vaevaga!

Esmane konsultatsioon tasuta!

  • Seadistame teie kodulehe Google reklaami jaoks efektiivseks
  • Aitame valida mõistlikud eelarved
  • Leiame teie ärile toimivad märksõnad
  • Teeme teie Google reklaami kasumlikuks!

Küsi pakkumist!

*Maksate vaid reaalsete klikkide ja kodulehe külastuste eest.

Korduma kippuvad küsimused


Oleme Google reklaami teostanud mitmetele suurettevõtetele, sealhulgas Logistika Pluss, Ühisteenused, Greenfield jt.

Oleme Teie edu nimel valmis igakülgselt vastu tulema.

Teie kampaaniatega tegelevad ainult sertifitseeritud Google Ads haldurid.

Google otsingureklaami hinnastus

50€/kuu

Märksõnade gruppidesse jaotamine

Müügilausete loomine

Igakuine märksõnade jälgimine ja mitte toimivate sõnade eemaldamine

Võta ühendust

100€/kuu

Märksõnade gruppidesse jaotamine

Müügilausete loomine

Konversioonimõõdikute paigaldamine

Iganädalane märksõnade jälgimine ja mitte toimivate sõnade eemaldamine

Võta ühendust

100€+/kuu

Kõik eelnev

Strateegilised kohtumised

Kodulehe seadistamine

Iganädalane (või sagedasem) jälgimine

Sobilik ettevõtetele, kes on valmis omalt poolt rohkem panustama, et edu saavutada.

Võta ühendust

NB! Paketid ei ole kivist - iga pakkumise teeme vastavalt Teie ärilistele eesmärkidele. 

Mis asi on Google Adwordsi reklaam?

Google Adwords on PPC (pay per click) ehk klikipõhine reklaamiplatvorm. See tähendab seda, et reklaami eest tuleb maksta alles siis, kui keegi selle peale vajutanud on.

Google pakub reklaamivõimalusi järgnevates süsteemides:

1) Google otsingumootor (ja otsingumootori partnerid),

2) Google Display võrgustik,

3) Youtube.

Display võrgustikus on võimalik kampaania luua ka CPM (cost per thousand impressions) hinnastamisstrateegiaga. See tähendab seda, et reklaamikulu arvestatakse iga reklaami näitamise korra pealt.

Videoreklaamis on võimalik reklaamihinna strateegiaks valida CPV ehk cost-per-view bidding. See tähendab, et reklaami eest tuleb maksta siis, kui vaataja on vaadanud reklaamvideot vähemalt 30 sekundit või klikib reklaamile.

1. Google Otsingumootori reklaam

Google otsingumootori reklaam on arvatavasti üks tuntumaid internetis reklaamimise kohti. Otsingumootori reklaami tegemiseks tuleb välja valida märksõnad, kirjutada müügitekstid ning määrata kõrgeim hind, mida sa kliki eest nõus maksma oled.

Kliki hinna määrab konkurents - mida rohkem tahtjaid on, seda kõrgemaks hind tavaliselt läheb, sest kõik soovivad olla otsingutulemuste hulgas esimesed. Olenevalt valdkonnast võib kliki hind varieeruda paarist sendist kuni mitme euroni (USA-s on hetkel rekordhind märksõnal "insurance", kus kliki hind maksab $54.91!).

Google reklaam

Google otsingumootori reklaam võimaldab potentsiaalseid kliente tabada uurimise ja ostmise faasist (kus inimene soovib näiteks toodete/teenuste kohta rohkem teada saada ning on juba ostmisele meelestatud).

2. Google Display võrgustiku reklaam

Google Display võrgustiku reklaami puhul paigutatakse reklaamid bännerite kujul veebilehtedele, kuhu on paigutatud Google reklaami moodulid (Adsense). Adsense abil saavad veebilehtede omanikud nö. pinda välja rentida, et oma lehe külastatavuse pealt raha teenida. Seda võib võrrelda näiteks linnaruumi paigutatud reklaamidega - inimesed näevad neid reklaame mööda minnes.

Image

Google Display võrgustiku reklaam sobib ideaalselt bränditeadlikkuse tõstmiseks ja re-engagement kampaaniate jaoks (reklaami näidatakse inimestele, kes on Teie veebilehte juba külastanud).

Kuidas Google reklaamist maksimaalset kasu saada?

Google reklaamis on võrdväärselt olulised 3 komponenti: reklaam, koduleht ja pakkumine.

Image

Järgnevalt toon välja mõned näited. Kas tunnete ennast ära mõnes neist?

  • Veebileht on läbi mõeldud ja pakkumine on hea, aga Google reklaamitegevus ei too tulemust.

Analüüsige reklaami rohujuure tasandilt: Kas märksõnad on õiged - kas teie otsiksite oma toodet/teenust selliste märksõnadega?

Kas müügilaused on tabavad ja eristuvad konkurentsist või sulanduvad ühte massi? Kas bännerid/videod on kvaliteetsed? Kas bännerite/videote paigutused on loogilised?

Mõelge reklaamile potentsiaalse kliendi seisukohast: mida ta otsib antud toote/teenuse juures? Mille järgi ta ühte reklaami teisest paremaks võiks pidada?

  • Reklaam on tasemel: müügilaused on tabavad, märksõnad on õiged, CTR on hea aga kodulehele tulnud külastajad lahkuvad kiiresti ja meie soovitud tegevusi (päringud/ostud) ei tee.

Millised on lood teie kodulehega?

Kas teie koduleht kõnetab sihtklienti? Kas koduleht on selge ja arusaadav? (Sealhulgas ka päringu esitamine või ostu vormistamine.)

Mõelge kriitiliselt ka kodulehe disainile: kas leht on stiililiselt puhas või jätab pisut lapitud mulje?

Kas sihtklient saab kodulehelt vajaliku informatsiooni otsuse langetamiseks?

Kas leht on konkurentsist eristuv?

Selleks, et paremini mõista külastajate tegevusi kodulehel, soovitame programmi Hotjar. Selle abil saate näha, kuidas külastajad reaalsuses teie veebilehel käituvad.

  • Reklaam tundub toimivat ja kodulehega on ka tublisti vaeva nähtud. Inimesed klikivad reklaamidele ja uurivad kodulehte aga ajapikku lahkuvad ning päringuid/oste ei tee.

Kas teie pakkumine on hästi läbi mõeldud?

Mida inimesed teie valdkonna puhul ostavad? Kas nad ostavad hinda, kvaliteeti, kiirust, brändi või hoopis midagi kolmandat?

Kuidas suhestub teie pakkumine konkurentide pakkumistega? 

Kuidas saaksite enda pakkumist paremaks teha?

Nendele küsimustele vastates jõuate kindlasti reklaamiedule lähemale.

Kas mul on mõtet Google reklaami proovida?

Nagu paljude digiturunduse vahenditega on ka Google Adsi puhul finantsiline risk täpselt nii kõrge või madal, kui te ise määrate.

See tähendab seda, et süsteemiga saab katsetada ka madalate eelarvete juures - kui nähtavaid tulemusi (päringud, e-poe tellimused jt) ei paista, ei ole kohustusi ning peale Googlega arveldamist saab oma eluga edasi minna.

Enne Adwordsi reklaami tegemist tasuks vaadata konkurentide tegemisi, otsides oma valdkonna märksõnadega. Soovitame lisaks konkurentide müügitekstidele uurida ka nende kodulehtede/maandumislehtede ülesehitust, väärtuse pakkumist ja seda, kuidas külastajat päringuni suunatakse. Viletsale kodulehele reklaami tegemine ei ole arukas.

Usaldades oma Google reklaamikampaania meie kätte, saate ülevaate Google reklaamiga seonduvast, hinnangu oma kodulehele/maandumislehele ja meie poolseid soovitusi, kuidas reklaam paremini toimida võiks.

Aitame paigaldada süsteemid, mis jälgivad reklaami kaudu lehele tulnud külastajate tegutsemise statistikat, ehk siis - kui suur osa külastajatest saatis päringu/tellimuse või ostu (teisisõnu konversioon).

Selle abil saame teile tagada mõõdetavad tulemused ning vahetu tagasiside kampaania toimivusest.

Loe lisaks: 

Google Adsi reklaamiga käib hästi käsikäes ka otsingumootori optimeerimine. Olenevalt sellest kui palju te varem SEO-ga tegelenud olete, võib vahel üsna lihtsate vahenditega tulemusi märgatavalt parandada. Uuri lähemalt

Miks valida RK Media?

Usaldusväärsus

Me teame, et Teie edu on ka meie edu. Turundustegevusi tehes otsime lähenemisi, mis sobivad Teie ettevõttele kõige paremini. Võtame oma klientide edu nimel alati ühe sammu rohkem. Oleme Teie huvide eest väljas.

Tõhusus

Mis on kõige väärtuslikum ressurss maailmas? Aeg. Meile ei meeldi aega raisata ning loodame, et ka Teile mitte. Lahendusi otsides anname parima selleks, et leida kõige tõhusam tee heade tulemusteni.

Alati sammu võrra ees

Investeerime pidevalt aega ja ressursse selleks, et olla uute trendide ja muutustega kursis. Ettenägeliku tegutsemisega hoiame ära potentsiaalseid komplikatsioone ning aimame ette tulevasi muutuseid.

Teenused

Märksõnade otsing

Selgitame välja Teie ettevõtte jaoks parimad märksõnad mis garanteerivad, et reklaam jõuab õigete silmade ette.


Kodulehe analüüs

Uurime kuidas Teie kodulehe ostuprotsess välja näeb, kuidas leht senimaani toiminud on ning mida annaks parandada selleks, et parimaid tulemusi tagada.


Konkurentsi analüüs

Selgitame välja, milliseid vahendeid konkurendid kasutavad ning uurime nende müügitsükleid selleks, et Teie kampaaniat targemini üles ehitada.

Teades konkurentide müügilauseid, saame luua eristuvaid reklaame mis jäävad potentsiaalsetele klientidele silma.


Müügitekstide loomine

Kirjutame Teie kampaaniatele tabavad müügitekstid, mis aitavad reklaamidel paremini otsijaid ja potentsiaalseid ostjaid kõnetada.


Kodulehe seadistamine

Paigutame Teie kodulehele süsteemid, mis aitavad mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning paremini mõista külastajate tegutsemist lehel.