Google Adwordsi Reklaam

Mis asi on Google Adwordsi reklaam?

Google Adwords on PPC (pay per click) ehk klikipõhine reklaamiplatvorm. See tähendab seda, et reklaami eest tuleb maksta alles siis, kui keegi selle peale vajutanud on. Võrreldes näiteks Facebooki rohkete reklaamiväljunditega, pakub Google reklaami ainult kahes süsteemis: 1) otsingumootor ja 2) Google Display võrgustik. See ei tähenda midagi halba - tegu on kahe täiesti erineva süsteemiga.

1. Google Otsingumootori reklaam

Google otsingumootori reklaam on arvatavasti üks tuntumaid internetis reklaamimise kohti. Otsingumootori reklaami tegemiseks tuleb välja valida märksõnad, kirjutada müügitekstid ning määrata kõrgeim hind, mida sa kliki eest nõus maksma oled. Kliki hinna määrab konkurents - mida rohkem tahtjaid on, seda kõrgemaks hind tavaliselt läheb, sest kõik soovivad olla otsingutulemuste hulgas esimesed. Olenevalt valdkonnast võib kliki hind varieeruda paarist sendist kuni mitme euroni (USA-s on hetkel rekordhind märksõnal "insurance", kus kliki hind maksab $54.91!).

Google reklaam

Google otsingumootori reklaam võimaldab potentsiaalseid kliente tabada uurimise ja ostmise faasist (kus inimene soovib näiteks toodete / teenuste kohta rohkem teada saada ning on juba ostmisele meelestatud).

2. Google Display võrgustiku reklaam

Google Display võrgustiku reklaami puhul paigutatakse reklaamid bännerite kujul veebilehtedele, kuhu on paigutatud Google reklaami moodulid (Adsense). Adsense abil saavad veebilehtede omanikud nö. pinda välja rentida, et oma lehe külastatavuse pealt raha teenida. Seda võib võrrelda näiteks linnaruumi paigutatud reklaamidega - inimesed näevad neid reklaame mööda minnes.

Image

Google Display võrgustiku reklaam sobib ideaalselt bränditeadlikkuse tõstmiseks ja re-engagement kampaaniate jaoks (reklaami näidatakse inimestele, kes on Teie veebilehte juba külastanud).

Kas mul on mõtet Google reklaami proovida?

Nagu paljude digiturunduse vahenditega, on ka Google Adwordsi puhul finantsiline risk nii madal või kõrge, kui ise määrad.

See tähendab seda, et süsteemiga saab katsetada ka madalate eelarvete juures - kui nähtavaid tulemusi (päringud, e-poe tellimused jt.) ei paista, ei ole kohustusi ning peale Googlega arveldamist saab oma eluga edasi minna.

Enne Adwordsi reklaami tegemist tasuks vaadata konkurentide tegemisi, otsides oma sektori märksõnadega. Soovituslik oleks uurida lisaks nende müügitekstidele ka kodulehtede ülesehitust, väärtuse pakkumust ja teisi faktoreid. Viletsale kodulehele reklaami tegemine ei ole arukas teguviis.

Usaldades oma Google reklaamikampaania meie kätte, saate ülevaate mitte ainult sellega seonduvast, vaid ka kodulehest ja üldiselt otsingumootoriga seonduvast. Aitame ka paigaldada süsteemid, mis jälgivad lehe külastajate tegutsemise statistikat, ehk siis - milline hulk külastajaid saatis päringu / tellimuse.

Selle abil saame teile tagada mõõdetavad tulemused ning vahetu tagasiside kampaania toimivusest.

Lisaks Google Adwordsi reklaamile tasuks uurida ka otsingumootori optimeerimise kohta selleks, et saavutada veelgi paremaid tulemusi.

Miks valida RK Media?

Usaldusväärsus

Me teame, et Teie edu on ka meie edu. Turundustegevusi tehes otsime lähenemisi, mis sobivad Teie ettevõttele kõige paremini. Võtame oma klientide edu nimel alati ühe sammu rohkem. Oleme Teie huvide eest väljas.

Tõhusus

Mis on kõige väärtuslikum ressurss maailmas? Aeg. Meile ei meeldi aega raisata ning loodame, et ka Teile mitte. Lahendusi otsides anname parima selleks, et leida kõige sirgem tee edukate tulemusteni.

Alati sammu võrra ees

Investeerime pidevalt aega ja ressursse selleks, et olla uute trendide ja muutustega kursis. Ettenägeliku tegutsemisega hoiame ära potentsiaalseid komplikatsioone ning aimame ette tulevasi muutuseid.

Teenused

Märksõnade otsing

Selgitame välja Teie ettevõtte jaoks parimad märksõnad mis garanteerivad, et reklaam jõuab õigete silmade ette.


Kodulehe analüüs

Uurime, kuidas Teie kodulehe ostuprotsess välja näeb, kuidas leht senimaani toiminud on ning mida annaks parandada selleks, et parimaid tulemusi tagada.


Konkurentsi analüüs

Selgitame välja, milliseid vahendeid konkurendid kasutavad ning uurime nende müügitsükleid selleks, et Teie kampaaniat targemini üles ehitada.

Teades konkurentide müügilauseid, saame luua eristuvaid reklaame mis jäävad potentsiaalsetele klientidele silma.


Müügitekstide loomine

Kirjutame Teie kampaaniatele tabavad müügitekstid, mis aitavad reklaamidel paremini otsijaid ja potentsiaalseid ostjaid kõnetada.


Kodulehe seadistamine

Paigutame Teie kodulehele süsteemid, mis aitavad mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning paremini mõista külastajate tegutsemist lehel.