Kinnisvarakuulutus kui maakleri peegelpilt

kinnisvarakuulutus kui maakleri peegelpilt

Heal kinnisvaramaakleril on mitmeid omadusi kui ka väliseid tunnuseid, mille põhjal saab järeldada, kas ta on oma tööle pühendunud eriala spetsialist. Või teeb ta asju kiirustades, on hoolimatu ning ei pööra klientide jaoks olulistele detailidele tähelepanu.

Kinnisvarakuulutus on üks neist, mille alusel on võimalik maakleril oma pädevust, oma pealehakkamist ja hoolivust nii ostjasse kui müüjasse väljendada. Kuulutus on kliendi (ostja) esimene kokkupuutepunkt objektiga ja maakleriga, ja nagu me teame, võib esmamulje olla määrava tähtsusega edasisel koostöösuhtel.

Kinnisvarakuulutus on alahinnatud turunduse tööriist maakleri jaoks. Tugev maakler panustab kuulutuste tekstidesse ja piltidesse. Siinkohal mõned meeldetuletused, mida arvestada kinnisvarakuulutuste kirjutamisel.

9 Nippi, kuidas kinnisvarakuulutust paremaks teha:

1. Ärge liialdage, rääkige tõtt.

Tänane sotsiaalmeedia ja Google võimalused on piiramatud ressursid avastamaks taustinformatsiooni ja detailseid faktiandmeid, mille vastu eksimine võib kinnisvarakuulutusest teha koomilise sisuga juturaamatu, mis ei ole kuigi veenev;

2. Asukoht, asukoht... või mitte.

Tänane ostja kasutab Google otsingukeskkonda ja Google Earth-i. Kui teie lause “kinnistu asub mereäärses metsatukas” on tegelikult lageraie üle elanud merest 2 km eemal olev maatükk, siis see ei jää märkamata.

3. Olge konkreetne ja pingutage faktide lisamisega.

Tekstile annavad väärtuse mõõdetavad mõisted – numbrid, materjalide margid/koodid ja kaubamärgid. Läbi faktiandmete saab potentsiaalne ostja paremini kohandada oma mõtteid võimalik uue objektiga.

Samuti lisavad faktid usaldusväärsust nii maakleri, objekti kui ka müüja vastu.

Kirjuta sõna „avar“ asemel  „100 m²“; „suur köök“ asemel ütle midagi spetsiifilist köögi kohta, näiteks „Ikea köök, tellitud ja paigaldatud aastal 2017“.

4. Kirjelda objekti potentsiaali.

Kes siis veel kui mitte maakler annab ülevaate piirkonna või objekti potentsiaalist. Andke märksõnade kaudu ülevaade võimalikest arengusuundadest või kirjeldage ideid, mida objekti ostes võib peale hakata; või millega peab arvestama, et tulevikus objekti väärtus ei väheneks.

„Uue parketi paigaldamisel on võimalus küsida 20% rohkem üüri“ või „Kommunaalkulud on kõrged, aga korteriühistu juhatus on algatanud maja renoveerimise kava.“ jms.

5. Mõelge nagu ostja.

Juurdekasvu ootav perekond ei kavatse osta 1-toalist korterit, seega koolide lisamine ei pruugi olla kõige olulisem info korteri kuulutuse juures.

6. Tühjad sõnad ei vii kuhugi.

Vältida kirjelduses sõnu nagu “kena”, “suurepärane” ja “mugav”, mis tegelikult ei ütle lugejale midagi.

Vältida kirjelduses sõnu nagu “kena”, “suurepärane” ja “mugav”, mis tegelikult ei ütle lugejale midagi.

7. Värske info on väärtuslikum.

Näit „Uuendatud 4. oktoober 2019“ või „Täiendatud 4.oktoober 2019“. Online-meedia võidukäik eeldab, et info on värske, rõhuta seda ja püüa sellega tähelepanu. Lisage sellekohane viide vajadusel ise käsitsi. See meeldib nii klientidele kui ka otsingumootoritele kui tekstiga pidevalt tööd tehakse.

8. Ja muidugi, personaliseeritud sisu.

Kirjutage nagu sõbrale, vähem spetsiifilisi termineid, aga siiski jääge professionaalseks.

9. Need pildid, need pildid…

Mõned faktid ja järeldused USA kinnisvaraportaali Trulia küsitlusest:

-       Erinevad uuringud on tõestanud, et kuulutuse esimest pilti vaadatakse 2x kauem kui ükskõik millist järgmist pilti kuulutuses;

-       Kuulutuse esimene pilt peab olema maja esiküljest, ja pilt peab olema hea – maja esikülje pilt töötab rohkem kui 2x paremini kui pilt köögist või magamistoast;

-       peale esimese foto vaatamist liigub 76% kasutajatest tutvuma objekti kohta käivate faktidega - asukoht, hind ja tubade arv. See on koht, millele rõhku panna nii kuulutuse fikseeritud väljadel kui vabatekstis – klient otsib kinnitust, kas esimene emotsioon vastab ka tema otsingu kriteeriumitele.

Kokkuvõtteks

Kinnisvarakuulutus on alahinnatud turunduse tööriist maakleri jaoks. Tugev maakler panustab kuulutuste tekstidesse ja piltidesse.

Kui tahad juba välja töötatud ja toimivaid kinnisvara müügijuhi müügi- ja turundusalaseid tööriistadega detailsemalt tutvuda, võta ühendust andre@rkmedia.ee.