Kinnisvaramaakler kui avaliku elu tegelane

Kinnisvaramaakler kui avaliku elu tegelane

Võtta seda teadmist kui fakti, ja kasuta seda oma äri edendamisel ära. Teisiti öeldes „Ela või sure sellega“:

  • Facebook, Instagram, LinkedIn
  • Google
  • Muu digitaalne jalajälg
  • Suust suhu reklaam

Need kanalid võivad töötada ka sinu vastu. Kas kasutada neid kanaleid oma huvides või lased end selles maailmas kellelgi teisel juhtida?

Kas lasta end häirida ja pidada seda eraelu puutumatuse rikkumiseks (kas sa üldse sobid maakleriks)?

Iga kontakt on suhtlemine avalikkusega ja miski ei takista teist poolt seda infot avaldamast.

__

Mõned avaliku elu tegelase reeglid:

• Lepi endaga kokku, milleks sa oled valmis – kas kogu sinu sotsiaalmeedia konto sisu on kõigile nähtav või piirad ligipääsu; või lood eraldi tööalased kontod olemasoleva eraisiku konto kõrvale?

• Lepi endaga kokku, mis on sind tutvustavad või sind meenutavad esimesed müügilaused – kui sa ennast esmakordselt tutvustad vastates küsimusele „Millega sa tegeled?“

• Kehtesta reeglid, mida ka teised mõistavad – ajakasutus, kellaajad, suhtlusvorm (telefoni kasutamine kliendikohtumise ajal, e-mailide vastamise sagedus, sms)

• Loo tegevusmudel, mida järgid suheldes klientidega, võttes objekte müüki jne (st sind iseloomustav töö mudel)

• Hoia meeles: see, kes sa oled õhtul, oled ka hommikul.

Soovid rohkem tundma õppida hea või väga hea kinnnisvaramaakleri tööks vajalikke turundusoskusi, võtta minuga ühendust andre@rkmedia.ee