Kliendipäevade korraldamine

Üks parimaid viise ostja huvi suurendamiseks ja müügi võimaluste suurendamiseks on suurepärane avatud uste päev (või kliendipäev meeldib meile rohkem).

Mõned küsimused, millele tuleb vastata enne kliendipäeva korraldamist, et mitte sattuda ebameeldivasse olukorda. Muidugi pakub RK Media nii kliendipäeva korraldamisel kui ka all toodud küsimustele vastamisel oma poolset tuge.

  • Kas saaksite korterist detailsemalt rääkida?
  • Miks müüja müüb?
  • Kui kaua on korter/maja juba müügis olnud?
  • Kas viimasel ajal on tehtud korteris parandusi või renoveerimistöid?
  • Millised on naabrid, millega nad tegelevad, kes nad on?
  • Kui suured on kulud kommunaalteenustele?
  • Kas on juba tehtud pakkumisi?
Image

Selleks, et kliendipäeva korraldamine saaks olema ettearvatav ning te teaksite, mis teid oodata võib, mõned tähelepanekud ettevalmistusel:

1. Rääkige naabritega

Üks parimaid turge kinnisvara müümisel on inimesed, kes elavad teie poolt müüdava objekti läheduses, eestlastena ei ole me kuigi altid võõrastega suhtlema, ka töökohustusi täites, aga häid naabreid on siiski olemas;

Naabrite ja piirkonna inimeste informeerimise kasuks räägib ka teada-tuntud fakt, et kes teatud piirkonnas juba elab, see ei taha paljudel juhtudel mujal elada – kõik on juba tuttav, nii ühistranspordipeatused, koolid, poed, naabrite iseärasused. Lisaks on paljudel inimestel, kes armastavad oma kogukonda ja piirkonda, on sõpru ja pereliikmeid, kes soovivad kolida just teie poolt müüdavasse korterisse/majja. Seepärast on tõenäoline, et saate naabrite näol abivalmid müügimehed, kes teie poolt müüdavat objekti oma suhtlusvõrgustikus jagavad.

Kaasates naabreid kliendipäeval kaasa lööma, kutsuge nad enne ametlikku kliendipäeva algust. Saate potentsiaalsete huvilistega rohkem suhelda ja objekti müümiseks vajaliku infot koguda ning samuti uut kliendibaasi luua uute objektide müüki saamisel.

2. Ole innovaatiline – tee kliendipäeva live ülekanne

Mitte kõik, kes on teie poolt vahendatavast objektist huvitatud, ei saa osaleda. Et aidata inimestel kliendipäevast osa saada ilma tegelikult seal viibimata, soovitame Eestis suhteliselt unikaalset lahendust – otseülekanne.

Live-vooged võivad toimuda teie kodulehe kaudu või veelgi lihtsam Facebooki kasutades.

Otseülekandega seotud kulud võivad olla väiksed - ülekande sotsiaalmeedia platvormi kaudu, milleks on vajalik sotsiaalmeedia konto ja mobiiltelefon või tahvelarvuti. Kokkuvõttes tõhus viis kliendipäeva kommunikeerimiseks ja uute sihtgruppide haaramiseks.  

3. Ära unusta traditsioonilisi kliendipäeva reklaamimise viise

Jagage infot e-maili teel oma varasemale kliendibaasile. Teiseks leidke võimalused tänavale lisada ajutised kliendipäeva reklaamid.

Samas võib kogemusest öelda, et väga pikaajaline kliendipäevast ette teatamine sotsiaalmeedia vahendusel ei pruugi tulemust anda, samal ajal kui lokaalsete reklaamide pikaajalisem ette teatamine on tõhusam. Viimase kasuks räägib piirkonna inimeste kiirem reageerimisvõime juhul, kui nad teavad sellest sündmusest ette.

4. Ära unusta kõige tähtsamat

Teie, kes te olete kliendipäeva korraldaja, olete kõige targem ja osavam inimene sellel objektil. Teie peate teadma kõiki vastuseid objekti kohta, ja selleks tuleb ette valmistada. Müügimaterjalid ja eelinfo nagu –

  • NB! kaardistage objekti puudused ja mõelge eelnevalt läbi, kuidas neid presenteerida (ärge valetage)
  • korteri/maja tehniline kirjeldus
  • hoone ja objekti ajalugu
  • praegused ja endised omanikud – mõned märksõnad nende kohta
  • tehtud parendustööd ja nende loetelu
  • korteri põrandaplaan ja täpsed tubade ja ruumide suurused
  • piirkonna kohta olulisemad märksõnad (sh millised bussid lähipiirkonnas liiguvad)
  • hinna poliitika, milline on teie volitus hinna üle läbi rääkida
  • mis on järgmised sammud juhul kui toimub broneering
  • jne

Meie jaoks on olulised paketid, mis sisaldavad koduse põrandaplaani, digitaalsete positsioonide esitlusi, teavet HOA kohta (kui see on olemas), korduma kippuvate küsimuste loendit, teie küsimishinda ja kontaktandmeid.

5. Vali kliendipäeva päeva hoolikalt

Nädalavahetus ei meeldi teile endale ja ei pruugi sobida ka võimalikele huvilistele. Kaaluge võimalust teha avatud uste päev tööpäevadel kella 15-17 vahel või kell 16-18.

Mida RK Media pakub kliendipäevade läbiviimisel:

  • täisteenust ettevalmistusest müügimaterjalide ette valmistamisel
  • reklaamtegevuse plaan ja selle ellu viimine
  • kliendipäeval maakleri kohapealne abistamine

Küsi täiendavat infot ja koostöövõimalusi: info@rkmedia.ee